Asistent/ka prodejního oddělení

Popis
Hledáme do našeho prodejního oddělení osobu, která našim prodejcům pomůže s veškerou administrativou. Musí být rychlá, přesto pečlivá, flexibilní a umět se bleskově rozhodovat. Využijte nabídku nadnárodní společnosti a její benefity třeba v podobě zlevněné dovolené.


Co bude náplní práce:
• Administrativní podpora prodejního týmu
• Zapisování smluv do systému
• Komunikace s klienty a CK, správa pokladny
• Příprava hromadné pošty, kopírování, tisk, vyřizování emailů
• Vystavování dárkových certifikátů
Požadujeme
• V období května a části června zvládat docházku 25 - 30 hodin/týden
• V období sezóny (cca červen - srpen) zvládat docházku 40 hodin/týden
• Minimálně SŠ vzdělání
• Předchozí praxe v administrativě výhodou
• Velmi dobrou orientaci na internetu a PC
• Organizační schopnosti, pečlivost, zodpovědný přístup k zadaným úkolům
Nabízíme
• Zajímavou brigádu u leadera v cestovním ruchu
• Dohodu o provedení práce, 100–130 Kč/hod
• Zaškolení, slevy na dovolené nejen pro rodinu a zaměstnance, ale i pro známé, MULTISPORT karta, firemní akce


Těšíme se na Vás

Tým Invia
Úvazek
Brigáda
Mzda
100-130 Kč/hodina
Datum nástupu
Ihned
Počet míst
1
Firma
Invia.cz, a.s.
Lenka Šťávová
Nenech si to pro sebe a dej vědět o brigádě i kamarádům :-)